Trening cardio na schodach

Trening na schodach to jeden z najskuteczniejszych sposobów na utratę kilogramów, powrót do formy oraz poprawę wydolności. To równocześnie doskonała alternatywa dla podbiegów, skipów czy wieloskoków. Konieczność wykonywania zwinnych i precyzyjnych ruchów pozytywnie wpływa na poprawę szybkości i koordynacji ruchowej, przy ogólnym wzmocnieniu istotnych dla biegaczy grup mięśniowych (w tym stabilizatorów miednicy, kolan oraz stawów skokowych).

W poniższym materiale przedstawiamy 5 propozycji ćwiczeń, do wykonania których potrzebne są Ci tylko schody!

Ilona Brusiło i Aleksandra Sulej-Dąbrowska

Ilona Brusiło i Aleksandra Sulej-Dąbrowska

Ola i Ilona to specjalistki od motywowania, wspierania i zarażania dobrą energią. Ola jest dietetykiem i miłośniczką biegania. Ilona – instruktorką oraz trenerką, która bez dnia na siłowni nie wyobraża sobie życia.
Copyright © 2018 Profil Aktywny. All rights reserved. Portal sponsorowany przez Grupę Kapitałową Martes Sport.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.